среда, 15 февраля 2012 г.

День пам'яті Афганських подій


Голова спілки ветеранів Афганської війни
Дзюняк В.М.
Немало збігло часу з тих пір, як закінчилась ця безглузда, нікому не потрібна Афганська війна. Вже загоїлись рани, змужніли, стали мудрими солдати  і офіцери. Та тільки  пам'ять про неї жива, стерти її не зможе ні час, ні відстань ті тривожні дні, коли матері проводжали своїх синів, ще зовсім юних хлопчиків служити в армію, не знаючи, що проводжають їх на війну. А вони хоробрились на перонах вокзалів, хрипло співали під гітару і йшли назустріч смерті. 


У музеї воїнів-інтернаціоналістів
15 лютого в районному Будинку культури відбулася традиційна зустріч воїнів-інтернаціоналістів. Двадцять три  роки минуло з дня виводу радянських військ з Афганістану. Для когось ця дата на календарі нічим не відрізняється від інших. Та для тих, хто виконував свій військовий обов'язок на афганській війні, проявивши мужність і героїзм, вона закарбувалася в пам'яті на все життя.

Ветерани Афганської війни


   Болить мені Афганістан

Болить мені Афганістан,
Тривожить пам'ять мою й душу,
Пекучий біль солдатських ран
Своїм єством відчути мушу.
Я не була в тій стороні
Де сонце жарить, як у пеклі,
Де у палючому вогні
Усього крок назустріч смерті.
Де гул вертушок і машин,
Політ прощальний у "тюльпані"...
Там із хлоп'ят кують мужчин
У тій пекельній наковальні.
Болить мені Афганістан,
Хоч не була в краю тривожнім,
Та материнських сліз мені
Повік забуть ніяк не можна.
Болить мені Афганістан.
Ця біль всього мого народу, 
Коли ховає ветеран
Неначе гріх свій, нагороду.
Пробачте мертві і живі,
Нам нездійсненні ваші плани.
Ви, що згоріли у вогні,
Ви, ті що зараз поруч з нами.
Життя - живим! Здоров'я вам,
Мой афганці-ветерани.
Нехай Господь вас береже,
І зцілить давні ваші рани.

Олена Рокицька
 (колишня завідувачка Сущанської сільської бібліотеки)

                             










2 комментария:

  1. Дуже цікавий у Вас музей воїнів -афганців, я ще таких не бачила. Гарно,що діти знають і шанують наших героїв.

    ОтветитьУдалить
  2. Дякуємо, нам приємно, що Вам сподобався наш музей.

    ОтветитьУдалить